onsdag 19 augusti 2009


Han är så go lilla Aramis.....ja Loppis oxå, vad skulle jag göra utan mina älskade hundar!!!
Den lille blir bara tyngre o tyngre ...han vill ju helst inte gå i trappen ner...upp är inga problem, men ner vill han gärna inte så jag får nog börja locka med lite godis o uppmuntran så att han lär sej. Han tar ett trappsteg sen tittar han på mej med en menande blick att:-"Matte, hjälp mej!!" och sen lägger han sina tassar i knäet på mej och vill bli buren och då gör ju matte det förstås. Haha....
Vem kan motstå det??
Nu har vi varit ute på en liten runda och det var gott, så nu tar dom sej en paus, dom tycker nog att det är varmt nu när solen ligger på, bara jag som fryser???!!!
Sitter nu och funderar på om jag skulle sätta mej framför symaskinen och börja på gardinerna, är lite sugen på det faktiskt men det verkar som om jag har svårt att slita mej från datan idag....
tycker det är så skönt här ute på balkongen så lite motstånd blir det.
Har ju än så länge hunnit med vardagssysslorna och ringt och pratat med min mentor så allt är klappat o klart där. Sen nästa vecka börjar allvaret, då måste jag sätta fart annars händer ju ingenting.
Nu stänger vi butiken....ialf tills ikväll............


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar