onsdag 19 augusti 2009

Tror vi att jag ska ha sån tur att internet ska fungera nu eller??Har krånglat hela morgonen,kan det vara så att det berodde bara på en töntig sladd, tja vi får väl se....Ska snart sätta på mej en välbehövlig kopp kaffe snart.Kan behövas efter den här pärsen med datan.
Vad irriterande det är när det inte fungerar som det ska...men nu sitter man här på balkongen och njuter.Har varit nere i affären och köpt ett gäng frallor, ska bli gott till kaffet.
Aramis behöver nog en riktig långpromenad idag för han har fullt med energi så det får väl bli efter fikat förmodligen.
Jimmie ligger i en förkylning så jag fick ringa ner till af idag o be dom skicka en ny tid och det var inga problem sa hon, annars så brukar det ju vara så noga med detta o tiderna dom kan ju annars bli utan ersättning har jag hört.Så nu hoppas jag att jag kan lita på vad hon sa. För jag orkar inte tjaffsa om en sån sak oxå.
Och så får man ju hoppas på at det inte är svininfluensan han har åkt på....eller hur Angelica!! =)) Läste allt din blogg igår....hehe
Nähä nu ska vi in o kolla lite på facebook oxå....och lite bloggar och se om folket har vaknat ännu..
Hörs........

1 kommentar: