torsdag 6 augusti 2009

Tänk....

att han fortfarande orkar Lundell... han blir ju sextio iår ju..men så go han är och så BRA!!
Vi hade en toppen kväll i Ruinen igårkväll, lagom med folk och framför allt gick det lätt att komma ut från parkeringen när vi skulle hem, det brukar ju annars vara ett problem.
Vi tog med fika...mackor,kex o kaffe (vilket jag blev misstänkt att ha alkohol i...haha) satt där på gräsmattan o njöt av att bara få finnas till o umgås med varandra lilla Jennie o jag, ja det blev en riktigt mor o dotter kväll vilket vi har saknat både hon o jag.
Vi skrattade och sjöng... ja det var precis vad vi behövde ..känns så härligt idag ..känner att man fått energin tillbaka så nu kan man börja ta upp tråden igen som vi la åt sidan förra veckan..Och Uffe är ju lika fantastisk som vanligt, så det visste man ju från början att man inte skulle bli besviken. Och jag sa till Jennie när vi satt där på slutet att jag ville så gärna höra "Rått och Romantiskt"....o det sista han gör när han kommer ut den sista gången var och spela just den låten så kvällen var ju fullkomlig, den ÄR ju sååå fruktansvärt bra...så Tack även till dej Uffe för vad du gett o ger mej...du har gett mej styrka många gånger ..att gå vidare.. och Tack Jennie o Andreas för en fin födelsedagspresent, det var precis ..bara så perfekt!! Älskar er!!!!!!



1 kommentar: