tisdag 25 augusti 2009

Redan kväll.....

Nu sitter man här mätt o go och orkar inte röra sej....det blev kassler i ugn idag..gott tyckte jag ...men det dög inte till hundarna, är dom bortskämda eller?? Hade mina funderingar på att gå ner till dottern o låna en film...men just nu har jag svårt att tänka mej att gå dom stackars metrarna...hehe...
Men ett måste finns och det är kvällspromenaden, undrar om jag får sällskap av Henrik ikväll oxå...igår gick vi ner till fotbollsplanen och lekte med bollar för att jobba lite med dom, och det var tacksamt för den lille somnade gott sen.=))
Tänker på Jennie ..nu är det faktiskt inte så långt kvar till bäbisen kommer, jag blir mer o mer övertygad om att det är en flicka, det blir väl snart varse om. Nu är hon faktiskt tjocker om magen ,inte överdrivet utan en sån där fin rund mage har hon, och så trött...det är tungt att bära omkring på knytet nu. Nu får jag blickar ifrån Henrik,han tycker nog att jag är tråkig som sitter o bloggar så jag får väl roa honom lite.
Tänkte jag skulle hinna läsa några bloggar oxå.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar