tisdag 18 augusti 2009

Vilken dag.......

Vilken go dag vi har haft idag ..Jennie,Robert,hundarna o jag...nja hundarna kanske inte tyckte att det var så roligt som vi iofs...vi HAR handlat kan jag tala om. Tyger ,kläder,datorer,spel ja,jag vet inte allt..men vad kul det är att slösa pengar...haha
Blev så glad , hittade mej en data i Ronneby för ett humant pris, så man slipper låna ungarnas...och det tack vare Jennie faktiskt både för att hon visste VAR man skulle handla den och för att hon mer eller mindre tvingade mej att köpa den..hehe
Tack, lilla gumman för all hjälp.
Den heroiska insatsen av Andreas stod på första sidan i tidningen idag...haha...jajamen o med bild o allt!!! Lilla Andreas , tror inte att han ville ha SÅ mycket uppmärksamhet.Men kul vart det ..är det alltid när man står med facit i hand och efteråt kan man ju alltid skratta åt det.
Så imorgon när jag nu måste vara hemma för att invänta den nya torktumlaren så får jag väl sätta mej o sy nya gardiner.
Får vi se hur det går. Vad har hänt hos er idag då???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar