onsdag 23 september 2009

Inte utan att man ....

ngantuk trött nu framåt kvällen.
Såg Idol och lite fel människor som gick v
idare tycker jag, men men så är det, alla tycker vi olika.Tur är väl det.
Nu har jag hunnit förbereda lite inför imorgon...och denna helgen kommer det tydligen inga extra-barn,som jag trodde.Kanske bara är bra egentligen eftersom man inte vet hur det blir med Jenna.
Har varit en ganska lugn kväll. Det känns skönt, det behövdes lite ro i själen.
senyum

Imorgon lär det väl inte bli så mycket bloggande, eftersom det är mvc vid elva och bokföringen strax därefter, ska ju hinna ta hundarna emellan också.
Jag kommer vara dödstrött imorgonkväll....men jag får väl vila på fredag om jag har tur.
fikir Undrar jag när bäbisen tänkt att titta ut...nu tycker jag att alla bara går o väntar.
Vi får hoppas att det blir denna veckan,orkar inte en vecka till.

Nu ska det bli skönt att få krypa ner i en renbäddad säng och kika lite på tv:n och njuta.


Natti,natti.


1 kommentar:

  1. haha . tror du jag orkar då ? det är ju jag som bär omkring på knubbisen ! ;)

    SvaraRadera