måndag 26 oktober 2009


Fy, sjutton för Måndagar.... nu sitter man här igen, trött och seg, hjälper inte ett dugg med kaffe!!!
Denna helgen har ju bara bestått av vila och det är ju iofs skönt, men jag har inte tid egentligen att lata mej, kommer ju efter så förbaskat.
Men jag mår inte så där speciellt bra heller...har haft en jäkla huvudvärk och pms-besvär så jag mår illa!!! Hoppas det snart går över.

Fredagen var mysig, gick här och plockade på eftermiddagen och fixade. Kunde ta det lugnt och hade ganska så mycket tid över till mej själv, det var gott att få känna det för en gångs skull.
Så det tog många timmar att ordna till sej för kvällens S-party. Tog ngr cider och bara njöt.
Väl inne i Nybro så fick kompisen och jag en stund för oss själva innan resten av gänget anlände, så vi hann med lite skvaller också. Var kanon.
Sen var det full fart, det visades grejor och oljor om vartannat... hehe
Vi hade det jättetrevligt och det blev en hel del skratt och foton.
Dom andra planerade att fortsätta kvällen ute på puben och jag hade tänkt att följa med, men fick en sån fruktansvärd huvudvärk så jag kände att det var lika bra att ge upp det och åka hem istället. Tror att jag fattade rätt beslut i vad det gällde det, för den släppte inte utan fortsatte på Lördagen också. Men vi hade det trevligt hemma också, satt och pratade och jag var ju naturligtvis tvungen att berätta hela kvällen för H, som var såååå intresserad.....haha...

Lördagen gick till att bara vila sej.....i den mån man nu kunde....
för grannkärringen var i farten hela natten från fredagen till lördagen, och fortsatte på förmiddagen. Sista vändan var vid elva, tror jag. Jag blir tokig på henne!!!!
Nu var det inte jag som blev ansatt så av henne utan en annan granne, som nu fick nog och ringde polisen och också har anmält henne nu. Och eftersom jag var ute och hörde henne så får jag backa upp och bekräfta vad hon blev utsatt för.
Rykten går om att fjollan ska flytta ...och jag hoppas verkligen att det är sant så vi slipper henne. Hela grannskapet är så trötta på detta.

Söndagen förflöt också lugnt, så det hände inte mycket. Blev mest film, tycker jag.
Såg bl.a "Klassfesten" med Björn Kjellman ......att jag missat den filmen förstår jag inte??!!
Den var faktiskt bra.

Nu är det dags att knata in i duschen och sen försöka väcka Jimmie.
Ha en go Måndag!!!


1 kommentar: