fredag 23 oktober 2009

Gott..........

Hemma igen, efter att har varit nere i byn och uträttat en del ärenden.
Hittade mej ett par snygga jeans , som för en gångs skull satt snyggt, är ju så svårt att få tag i nånting som faller mej i smaken...och synnerhet nu när man smygökat i vikt också. Fy, jag tycker jag ser hemsk ut....!!! Måste ta tag i den saken och gå ner ngr kilo, men jag är ju så lat i vad det gäller såna saker. Ska jag hålla igen på maten och ändra mina kostvanor ,ja då går jag ju omkring och är ständigt hungrig och ser mass
or av mat som dansar framför ögonen.

Och ut och jogga och sånt..eeehh...näää, det passar nog inte mej. Gym??!! Ja, eller hur!! Haha, skulle jag visa mej på nåt sånt ställe...haha..skulle inte tro det.
Ja, så då får jag ju se ut som jag gör då...jaja, kanske jag kommer på nåt.

Jag har iaf hunnit vara nere hos lilla Vidar och fått se honom i synen, han var så mätt och belåten och låg och tittade på allt runt omkring som hände.
Han undrar nog vad det är för en gammal tant som springer där nere och kallar sej för mormor. Han ser lite fundersam ut ibland. hehe...den lille godingen.


Så nu är det snart dags att sätta in kycklingen i ugnen så den får stå där och puttra en stund, med grädde och en massa grönsaker....mums....( konstigt att jag ökar i midjefånget..? )

Sen bär det av till kompisen i Nybro, ska bli så roligt att träffas!!!!!

Ha en go fredag alla i bloggvärlden!!!!


Ljudet rör sej uppenbarligen
långsammare än ljuset.
Råden mamma gav mej när jag var 18,
nådde inte fram förrän jag var 40.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar