onsdag 28 oktober 2009

Go Onsdag........

Idag har det varit en bra dag, trodde inte att det skulle bli så för den började inte så bra nämligen.
Igår låg jag så gott som hela dagen, fick sån muskelvärk i hela kroppen, efter att jag varit ute och cyklat på morgonen. Tabletterna hjälpte inte, hävde i mej massa olika och la mej på soffan med två fleecefiltar , samt täcket och fick inte upp någon värme förrän jag hällde i mej en stor kopp Jordgubbsthe. Försökte få hundarna att ligga nära mej men ingen utav dom ställde upp på det, annars brukar Aramis inte tacka nej till det precis.
Senare på kvällen skulle vi egentligen åkt och handlat men då var jag så utmattad att vi har fått skjuta upp det tills idag. Och det var ett klokt beslut.

Idag har det varit bättre trots att jag vaknade med världens mensvärkar, höll på att kräkas rakt ut, fy f*n för sånt skit. Men tog tre alvedon och sen har det faktiskt varit bra, som tur är.
För här såg ut som ett bombnedslag eftersom jag varit så dålig. Men idag har jag fått riktigt städat och det känns så skönt.
Hatar när det är stökigt.
Jennie kom invirvlande på förmiddagen och lämnade nycklar till deras lgh, Gere var ju tvungen att rastas , dom åkte visst till Växjö idag.
Så nu i eftermiddag så har vi varit ute på en runda han och jag och han är en riktig gentleman den hunden.
Ja, jag var ute med mina också innan såklart, och idag var det gott väder, doftade så friskt i höstlöven!!!!
Snart är det dags för att åka och handla, ska bli skönt att få det gjort också, slippa bekymra sej om det.

Ha en fin Onsdagskväll!!!

1 kommentar: