tisdag 20 oktober 2009

Ja, ska det vara på detta viset

varje morgon , då får jag en knäpp...det var f*n , vad sega alla var på att komma upp idag.
Det är då tur att det finns en mamma i huset.
Jag tjatar o tjatar, nu blir det snart vattenslangen!!!! Nu är det bara en till som ska sparkas iväg..sen kan jag ägna mej åt hemmet lite.

Fick reda på av Jennie att det kommer fler bäbisar till henne idag, va roligt!! Dom är ju så goa,ungarna. Idag ska jag försöka komma ihåg kameran också, för nu måste jag ha fler bilder.

Ska också idag försöka hinna ringa en del samtal mellan taxi-körningarna... måste fixa med praktikplatser nu. Det går trögt tycker jag. Har försökt på många ställen och dom är villiga att ta emot, sen vet jag inte vad som händer....och nu måste jag få sätta igång ,känner jag.
Imorgon blir det läkarbesök på morgonen, så får vi se hur det går. *pust*
Känner lite stress inför veckan, är så mycket som måste betas av. Och just nu känns det som om jag står på ruta ett hela tiden.
Men men , man får inte ge upp, bara att kämpa på.

Nähä, nu ska jag gå ut på supergratis och samla poäng, så det blir en ny mobil snart. hehe...


Sköt om er gott folk, och ha en bra dag.

1 kommentar:

  1. Godmorgon på dig! Hahahaha, tycker jag du ska göra hihihi. Den länken är jag med i redan!

    Tack desamma

    Kram

    SvaraRadera