måndag 19 oktober 2009

Mmm...kväller........

Nu är man hemma och fått lite mat i sej också, biffar och macaroner...mumsi,mumsi...
Allt har gått bra för varje familjemedlem , det känns ju bra....det inkluderar även pakktikanten...hahaha...
får vi se om det går lika bra imorgon för honom...hehe....

Ska snart ta och gå ut med hundarna och sen ta itu med tvätten. Imorgon ska jag vara hemma, så gott!!!!! Och då funderar jag på att knata ner till Jennie och ha lite kvalitetstid med Vidar.
Men först ska jag in på fiket och köpa oss något gott!!!!!

Blir en väldans bra Tisdag tycker jag....



1 kommentar:

  1. mumsi mumsi !
    får besök vid tolv , linda, plast och tvillingarna kommer en vända . men du kan komma ner ändå , annars kan du komma efter dom . jag är ensam hemma imorn :(

    puss

    SvaraRadera