måndag 19 oktober 2009

Kolla in den här sidan!!!!!

Den här sidan hittade jag genom en blogg som jag följer...
den heter SuperGratis.se gå in och kika, skynda ,skynda!!!

Genom att samla poäng så får man en produkt, finns hur mycket som helst att välja på, från Trisslotter till Playstation 3...helt otroligt, man får poäng när man blir medlem, så jag fick tjugo med en gång...
Jag valde en Nokia telefon som ni kan se på min sida, snygg va???

Så ta er nu fem minuter och gå in och kolla....så får vi se vad DU väljer!!!!

Lycka till!!!!

1 kommentar:

  1. Hej Bibbi !

    Ja, jag blev glatt överraskad när jag hittade sidan jag med. Det är inte överallt man får någon poäng för att t.o.m. bara logga in sig =) Lycka till med er båda och ha en jätteskön fortsättning på veckan.
    Kram Maritha.

    SvaraRadera