fredag 16 oktober 2009

Nu har kompisen......

gått hem, så tråkigt det blev med en gång....
ja ibland ter sej livet lite konstigt, många krokiga stigar blir det....

Idag ringde min äldste son, J, han skulle göra kroppkakor fick han för sej, och undrade hur jag gjorde och det är ju rätt människa att fråga, jag som gör kroppkakor på en höft...haha....
kunde inte svara riktigt på nånting egentligen eftersom man går på känsla.
Blir väl långtråkigt att gå sjukskriven för honom, stackaren.
Vi får väl se om det blir några ändå. Det lär jag nog få veta.

Nu ska jag ta den sista svängen med dammsugaren så jag blir klar här nån gång, det har gått väldigt sakta här hemma idag, har varit så seg, ja det är jag fortfarande, usch jag tror jag lider av vitaminbrist eller nåt.
Hoppas man piggnar till, till kvällen.


Ha det gott nu denna fredagseftermiddag o kväll.






1 kommentar: