fredag 20 november 2009

Fredag,fredag,fredag skönt att veckan är slut, nu hoppas jag att jag bara får ta det lugnt i helgen.
Nu har jag hunnit få Robert till skolan , så nu ska jag ta en paus till näste man som ska iväg. Och idag är det bara ett möte efter lunchen. =))
Fick en överraskning igår på Facebook, en gammal släkting hittade mej där och fick genom henne tag i en brorsons mejl o telenr som jag letat efter och sökt på hur många håll som helst. Så nu äntligen kan jag återuppta kontakten med honom och höra hur han har det. Så roligt.
Känner att jag måste få veta.

Annars så vart Torsdagen lite jobbig, skulle åkt in på bokföringen men fick en sån muskelvärk att jag var tvungen att vila istället, när det sätter in så blir det bara skit....och förmodlingen hänger det ihop med stressen, var likadant för fjorton dagar sen när jag stressat upp mej till topp, så säger kroppen ifrån och det visar sej på det viset. Och det känns kan jag tala om, fy sjutton, jag kan knappt röra mej. Och sen nu när den där jäkla svininfluensan går också, det var som jag sa igår att jag vet ju inte om det är influensan eller den vanliga värken, kan ju yttra sej så den också har jag hört eller om jag läste det.
Men idag känns det bättre....som tur är.
Har väl inga speciella planer för dagen, tror att jag bara ska ta det lugnt och plocka lite här, fundera ut vad det ska bli för något gott ikväll till middag.
Solen strålar lite här över Lindås så det skulle ju passa med en riktigt lång och go promenad på förmiddagen efter jag fixat allt... och hunnit med duschen.
Vi får se vad som händer och sker annars så kan man ju alltid ta den i eftermiddag,för idag tänker jag inte låta stressen styra.

Ha en go helg och fredag här ute i bloggvärlden.

1 kommentar:

  1. Godkväll min vän! Allt är toppen bra med mig.

    Tack så mycket. Önskar dig desamma.

    Kramiz

    SvaraRadera