lördag 21 november 2009

Så har det då hunnit bli Lördag....och jag går bara här o dräller och gör inget speciellt faktiskt.
Har lite trötta och dävna barn som sitter totalt fixerade vid sina datorer....hihi
Blev lite sent igår kväll, var borta hos en kompis och satt och snackade lite skit och tror ni inte att värken flög på mej igen, lustigt att den bara kan komma så, allt hade ju varit bra under hela fredagen ju.
Så Robban fick tassa ner till Jennie mitt i natten och hämta vetekudden så jag kunde lägga den på mej och det hjälpte faktiskt bra så jag kunde somna och pojkarna fick ta sista kisse-rundan med hundarna för den klarade jag inte själv.

Var nere på stresshanteringen och såklart så lider jag av den värsta formen av stress, är jag förvånad eller??!! Egentligen hade jag kunnat lista ut det själv, men jag trodde nog inte att det var så illa som det var faktiskt. Så nu har jag fått stränga order om att sätta stopp för att hålla på som jag gör, och det bör jag nog göra också.
Ska tillbaka till henne nästa vecka så får se vad hon kan ha för praktiska knep att ta till.

Det är iaf skönt att jag äntligen tar itu med saken, känner ju själv att det är en ohållbar situation. Imorgon bär det av till Kvarnamåla på auktion, ska bli himla kul att få komma dit igen, så imorgon ska Robban få passa hundarna. Så nu hoppas jag att dom har nånting som jag verkligen vill ha, ska bli spännande.
Herregud det är ju över två månader sen vi var där....

Nähä, nu ska jag ta och slänga in en maskin tvätt eftersom det inte lär hända nåt imorgon här hemma.
Ha en go Lördag alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar