måndag 9 november 2009

Ja dessa underbara Måndagar.....känner att jag gärna hade hoppat över denna dagen och gått direkt till Tisdag.
Att jag alltid ska känna så här varenda måndag....är väl för att det för med sej en massa "måsten" efter lata helger..... även denna helgen blev det inte mycket gjort. Igår var det ganska förståligt eftersom jag fick en jäkla ångestattack som hette duga, kan man ju säga. Jag klarar banne mej inte att ha någon press på mej längre utan att dom biter sej fast. Fick sån panik av den igår att jag höll på att svimma av. Det var så otäckt....så ett tag blev jag osäker på om det ändå var ångest eller nån infarkt typ. Men som vanligt så blir det hyperventilering genom påse.... och då lugnar det ner sej ...så det måste ju varit ångest eller???!! Jag hatar när dom kommer, det går ju inte att göra något precis för att förhindra dom ...inte mer än att försöka behålla lugnet och intala mej själv att ta det lugnt och att det snart är över. Men hur lätt är det på en skala???
Så ikväll blåser jag av det här "Mary K"-partyt, känner att jag behöver ta det lugnt, så jag får väl sms:a alla som skulle kommit hit. Har ju den vanliga vardagen att ta itu med och måste klara av den, samt en del samtal att reda ut på förmiddagen.

Så nu hoppas vi på en bra måndag trots allt....bara att kämpa på.

2 kommentarer:

  1. Du får helt enkelt ta det lungt i frotsättningen! Gå nu och bädda ner dig i sängen och unna dig själv lite sömn! <3
    Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Ja, jag ska försöka göra det lilla Johanna, ibland blir det lite rörigt ju.

    Puss.

    SvaraRadera