tisdag 17 november 2009

Känner mej lite seg efter gårdagens fönsterputsning men ändå pigg på något konstigt sätt....så skönt!!
Även om jag inte fick allt gjort igår och ska fortsätta idag, men det känns så gott att ha kommit en bit på väg.
Men jag gick igenom mina julsaker också och f*n , det fattas en låda iår också....så det är bara att ner och rota i detta roliga förråd igen....man kommer ju knappt fram där, så det bör nog göras en utrensning där snart, tyckte det var inte längesen vi gjorde det??!!
Jag trodde jag ställde allt på ett ställe när julen sopades ut....hmm...vimsig???

Idag ska Jenna komma hem, gud så skönt att få se dom igen....
cium Längtar såååå......
Från det ena till det andra ...hemskt vad Robert har svårt för att komma upp idag... igen...nu är det snart panik här...börjar ju vid halv-nio.
Precis så han kom i tid men det hängde på sekunden!!! Pust!!!

Igårkväll var det Grannfejden som gällde och folk är fortfarande lika knäppa i det programmet, Tänk vilka underverk Aschberg och Gårdinger kan göra.....
gelakguling

Det kom också upp några kompisar igår, helt oväntat men det var skoj att snacka skit en stund. Ja jösses dom var också splittrade i vad det gäller sprutan...visste inte riktigt hur dom skulle göra.
Efter kvällspromenaden vart det tandborstning och en stunds läsning, sen somnade jag gott, inga sömntabletter här inte!!!! Fast jag bör ju slå ner huvudet på kudden lite tidigare om kvällarna för att orka med hela veckorna...men det är ju svårt.

Nähä, dags att komma igång här nu.

1 kommentar:

  1. Det var ett tag sen jag gjorde om på bloggen :) vi åker nog hem imorgon istället eftersom vi skulle åka o kolla på en säng till pappa o så ikväll . men imorn eftermiddag , så ska vi äta hemma hos oss !

    älskar dej oxå !

    SvaraRadera