måndag 16 november 2009

Så har vi då gått in i en ny vecka igen....
Såg ju "Heartbreak hotel" igår och fick många goa fnitter och skratt, han är ju otroligt bra Colin Nutley på att fånga verkligenheten i sina filmer, jag älskar dom bara.
Sen dessa två fantastiska skådespelare som Helena och Maria, den kombinationen är helt fantastisk!!
Vilken underbar film!!!

Idag blir det inget Nybro så tanken är att putsa lite fönster idag istället och förbereda för första advent, lite tidigt ,kanske men det finns dom som redan börjat hörde jag på radion i morse, så jag ligger i lä... hehe tänkte att jag skulle slippa vara ute i sista minuten i år.... för sen lär jag få fullt upp i veckorna nu i december, slutet av november, så då vet man inte vad som händer.
Likadant med julklapparna , tänkte att jag skulle vara lite mer ute i tid iår och inte dagen innan julafton, som jag annars brukar. Det blir tillräckligt stressigt ändå .... med allt. Det blir ju lite extra iår.

Idag får jag heller inte glömma att ringa tjejen som har hand om det här med stresshantering, det skulle jag ju gjort i fredags, vet inte riktigt vad som hände då???!! Slarvigt!! Har en viss förmåga att skjuta upp saker och ting ....är ju så jäkla dumt att göra det....
Men sån är hon den gamla tanten....

Åh, idag har Robban det svårt att komma upp märker jag, han som var så duktig förra veckan....nu börjar tjatet igen.
Men man kan ju inte vara duktig jämt, han blir ju oxå trött på allt som är runt omkring och det tar ju även på honom. Så man får vara glad att det är som det är iaf. Jag tycker annars generellt att det funkar bra både i skolan och hemma. ....så jag ska inte klaga.
Jag har fina och duktiga barn, bättre kan en mamma inte få det, var och en på sitt sätt. Dom små liven...=))

Nu har jag fått tillräckligt med kaffe så nu är det dags att köra igång....
Ha en fin Måndag här ute!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar