söndag 15 november 2009

Söndagkväll.... har haft en ganska så lugn dag, plockat o pulat lite här hemma och bara tagit det lugnt.
Imorgon blir det ingen kurs så imorgon ska jag börja plocka lite i mina julsaker igen, putsa lite fönster och förbereda lite. Har kommit upp lite nya idèer ikväll när jag gick här o skräpade.
senyum

Sms:ade Jenna ikväll och dom kommer ju inte hem förrän på Tisdag så jag behöver hålla mej igång så jag inte saknar dom så mycket....

Sprang på grannen idag när jag var ute med hundarna och hon hade tydligen haft svin-influensan, vaddå panik!!! "Kom inte nära"!!!! Hon berättade iaf att det är dropp-in på Onsdagar och Söndagar här....så vi får se om jag hinner på Onsdag kväll , vill gärna ta det här i Karlskrona först innan jag sprutar mej eftersom att man kan bli sjuk av den också.
Men vilket bekymmer jag har med denna spruta, men nu har jag ialf bestämt mej och SKA ta den....sen får vi hoppas på att det inte är några allvarliga biverkningar.

Nähä, nu ska jag se "Playa de sol" ......
Ciao


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar