onsdag 25 november 2009

Onsdag

igen, vad fort dagarna går, snart kommer det vara Julafton och då sitter man där och undrar vad det var som hände.....
I år firar vi jul ihop med några singlar, ska bli himla kul faktiskt och få samlas runt julbordet, det blir trångt i den lilla trean men vad gör det, vi får umgås och mysa så det löser sej alltid, precis som vanligt. Vi har ju alltid varit många runt julbordet varenda år, inte så många de sista åren, så jag ser verkligen fram emot att få ha massa gäster i år. Ska bli jätteroligt.
Lilla familjen Sandberg/Göransson åkte iväg igårkväll, än har jag väl inte hunnit sakna dom men det kommer, men jag är så glad att dom åker till morfar så han får chansen att kela med Vidar också. Man måste passa på när tillfällena ges.

Idag vaknade jag klockan fyra av att Aramis var och bökade på mej och jag trodde först att jag missat väckarklockan, så jag studsade upp och upptäckte att så var inte fallet... drygt. Så det var bara att krypa ner igen och först kunde jag inte somna så jag funderade på att ta en runda med hundarna men sen han jag nog inte mer än att tänka tanken och somnade faktiskt om och sov till sex och det var ju tur för då slipper jag vila mitt på dagen idag, man blir så seg av det tycker jag.
Nu ska jag bara försöka få upp den store lunsen som aldrig vill lämna sängvärmen, hur ska han någonsin klara sej utan sin mamma, det kan man undra??

P o K



2 kommentarer:

  1. Han klarar sig inte utan sin mamma , bara att konstatera . Men det gör ju inte jag heller för den delen , jag måste ha dig att prata med , fast var glad att det inte är mig du måste sparka upp varje morgon . Hihi .

    Puss puss älskade du!

    SvaraRadera
  2. Ja vi är beroende , väääldigt beroende !

    Ja det är underbart att få mysa lite , och det ska verkligen bli underbart för pappa att få hem sina pojkar , det förstår jag minsann . Oj så fint han har gjort här , han är fantastisk !
    Hur står allt till hemma ? med dig & värken ?
    Ja vi får hjälpas åt med julklappar .
    Kramar & pussar min kärlek .

    SvaraRadera