måndag 30 november 2009

Så tändes det första adventsljuset igår och dom första lussebullarna bakades, det doftade jul i hela köket, det är något visst med den här tiden iallafall även om den emellanåt kan vara lite stressig. Helgen var med andra ord bra, lördagen gick jag bara och skräpade och tog det lugnt och det var skönt att få ladda batterierna till denna veckan.
Så jag känner mej ganska så nöjd får jag lov att säga....idag ska jag fixa lite nere hos Jennie och Andreas var tanken, när jag fått iväg alla dit dom ska. Stackarna det är inte lätt att hinna med allt när lilla Vidar upptar deras tid.... Tycker han äter hela tiden...den lille snuttegubben.

Imorgon vid halv-nio ska vi på utvecklingssamtal, så får vi se hur det går för lilla Robban. Ska bli kul att få stämma av lite nu när det gått ett tag. Jag upplever det som om att det funkar bra.... om man ska gå efter vad Robban säger iaf.
Och sen blir det K-na på Torsdag, så denna veckan är ganska så lugn än så länge .... gott att få ha det så nån gång.
Hade också tänkt att få sätta mej ner och fixa en del julklappar, iår blir det att jag skickar efter det mesta.... men gud ,vad svårt det är att hitta på julklappar, jag blir galen annars har man fantasi men nu är jag torrlagd, tycker jag.
Men det ger sej väl, jag vet iaf vad Jennie ska få och det är inte vad hon väntar sej...hehe nu blir nyfiken Jenna va??

Men från det ena till det andra, tankarna cirkulerar mycket kring företaget nu som jag tänker öppna till våren. Kommer jag att få igenom allt??Måste ju få hjälp med starten....finns det något som kan sätta käppar i hjulet, den tanken finns där hela tiden. Det hade ju varit så underbart kul att få satsa på detta, att få göra det man vill!! Ja, det får tiden utvisa nu, men vi håller tummarna....
Nähä, hemskt vad tiden försvinner iväg, dags att köra Robban till skolan...

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar