söndag 22 november 2009

Söndagmorgon....... sitter och är tveksam ang. auktionen, vågar jag åka eller inte?? Igårkväll satte ju värken in igen, och man vet ju inte när den slår till och jag har ju ingen lust att sitta i Kvarnamåla med en massa värk. Ja, jag ska iallafall hälla i mej lite mer kaffe och sen ta en varm dusch och sen får jag väl bestämma mej efter det. Det var inte kallt ute precis, vi fick oss en go morgonrunda hundarna och jag. Aramis är lite tjurig på inkallningen men han kommer ju till slut....hehe....mer när det passar honom.

Såg Dansbandskampen och Titanix fick sin första guldstjärna och gick vidare tillsammans med Torgny Melins. Och det var helt klart dom två bästa!! Och jag tror att Titanix kommer att få sin andra stjärna nästa lördag och går vidare i finalen. Dom är värda att gå vidare för dom är kanonduktiga men blir ju då ett hot mot Date som jag då vill ska ta hem segern i år. Så det kommer ju att bli spännande. Carina Jarneeks var ett av dom andra banden som spelade och jag tyckte att dom var hur platta som helst, inget tryck eller något som stack ut.... så dom fick inte ens sjunga en andra låt, vilket var helt rätt. Spootlajts var bara tramsiga och verkade som om det bara var någon lek, var för mycket av den varan i vad det gällde dom och fick tuff kritik ifrån juryn, synnerhet Melissa som jag tycker kunde valt sina ord lite bättre, eehh, jag menar hon var själv inget vidare förra året när hon var med. Och så var det Mannez också som heller inte var något vidare i mina ögon iaf. Så det var dom två rätta som röstades fram igår.

Oj, klockan är redan snart åtta, ja jag får knata in i duschen nu då.
Önskar alla en go söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar