tisdag 15 december 2009

Brrrr....-6 minusgrader var det nu på morgonen vid halvsju, hu så kallt!! Och snön ska komma inom några timmar ,sa dom på radion. Kanske det blir en vit jul ialla fall då....ja, vi får se.
Har kört en runda redan på morgonen och varit ute med hundarna, så nu sitter man här med sitt kaffe för att piggna till lite och få upp ångan.
Snart dags för att väcka Robban....idag blir det kallt för honom, han glömde jackan i skolan igår och ville inte hämta den. Kanske han inte glömmer idag då, när han får känna efter. Ja, han måste ju lära sej att ibland får man ta dom där extra stegen.
Ja, snart jul och jag måste baka lite och inte glömma knäcken.....men det får nog bli till helgen. Idag ska jag bara försöka ta det lugnt, känner att jag behöver det. Var sååå trött igårkväll efter maten att jag orkade inte göra nånting....usch, vad hemskt det är när man blir så trött.
Imorgon och på Torsdag är det dags för möten igen, så då blir det som det blir.....men det blir ju dom sista nu innan jul, sen ska jag bara koppla ifrån allt.

Just nu kan jag behöva en paus ifrån alla bekymmer, vet inte hur jag ska få ihop allt till det bästa. Men å andra sidan hjälper det inte att grubbla och gå ner sej utan det är bara att kämpa på som vanligt så ska det väl lösa sej med tiden....får man hoppas.

Nu får jag nog bekanta mej lite med disken, så jag slipper den.... men först lite fb.





2 kommentarer:

  1. haha . jaa det hade ju varit grannt & sitta till nästa jul :) haha .
    Jag har inte skrivit mina rim heller ! haha .

    Ser att bakgrunden har försvunnit , men jag hoppas det är lite krabb med sidan bara , och att den kommer tillbaka . För du har väl inte varit inne och petat ? :D haha

    SvaraRadera
  2. Nu var den tillbaka ser jag också . bra bra ! :)

    Jag bakade goda bullar idag som du ska få smaka imorgon !:) guttit .

    ja det var aprikos , jag smakade också & det var ju allt utom sött . haha !

    SvaraRadera