fredag 11 december 2009

glittering weekend


3 kommentarer:

  1. Hej!
    Nu har ju jag webblogg.se jag vet inte hur det ser ut på din blogg!

    Om du dubbelklickar på min musik " You Tube "
    sen kommer du till You Tube.Till höger ser du där det står " Bädda in " kopiera det. Sen går du in på din blogg, klicka sen på nytt inlägg och sen på " HTML " där lägger du in koden du kopierade sen klickar du på " Uppdatera " nere i vänstra hörnet. Sen är det klart då ska det synas på din blogg.

    Jag ska oxå opp kl 5 i morgon, ska jobba hela helgen och måndag kväll.

    Tack desamma!
    Kram

    SvaraRadera
  2. fiiin bloggen har blivit jag har allt skickat på Guldgossen Lite då & Då :)

    SvaraRadera
  3. Morrn på dig!

    Varsegod, kul att kunna hjälpa till! Lycka till.

    Tack desamma!
    Kram

    SvaraRadera