tisdag 26 januari 2010

Tisdagmorgon och det finns hur mycket som helst att göra ,dagen är fullspikad. Det blir glest mellan gångerna på bloggen, har haft så mycket den sista tiden med att försöka ordna allt för att det ska bli någon start av eget.
Vecka sju åker jag på 5-dagarskurs för uppdatering, ska bli så skoj att hoppa på "tåget" igen och komma ut min älskade hundvärld.
Mycket som ska ordnas med hundar och dyl. man måste ju planera upp det lite nu när en del är så beroende av en...haha.....
Tur att Jennie och Andreas bor så nära.
Igår satt Jenna och jag o klurade på loggan som jag ska ha och den kommer att bli skit-bra. Vi är bara halvfärdiga ännu men resten kommer.
Jennie är fruktansvärt duktig på detta och jag har visat runt lite av vad hon gjort så det är fler än jag som tycker det och uppmanar att hon ska satsa på det. Kul!!
Mitt intyg från läkaren har jag inte fått ännu,det mals sakta men igår ringde han mej efter att jag ringt och tjatat ett antal ggr. Då måste jag ner IGEN på ett besök för att få detta utrett, jag blir galen. Så nu hoppas jag dom ringer om en tid idag.

Killarna snokade reda på en annan lokal i helgen som jag ringde på. Den ligger mer centralt och inte för dyr, så jag ska ringa dom igen nu i veckan för en titt. Ska bli spännande. =))
Har kollat upp reklamfirmor som jag ska åka ner och förhandla fram ett bra pris på. Vi har banne mej tre stycken i denna lilla byn,inte dåligt.

Jag hoppas verkligen att jag kommer att kunna genomföra detta och att det ska gå smidigt och att jag får den hjälp jag behöver vid en start. Skulle vara så underbart att få börja jobba riktigt igen efter allt som varit nu. Jag avskyr att behöva gå hemma o skräpa. Detta är något jag vill satsa på med både själ o hjärta.

2 kommentarer:

  1. Jättekul . Du ska få en ny design också mamsen ! :) Det lovar jag . Här kan vi ju inte önska merry christmas längre :) Fast jag har min adventsljusstake i köksföndtret kvar :O hahaha ..
    Men idag ska jag storstäda här . :) Men ska grejja lite åt dig . Fixar en bakgrund till och börja med sen tar vi header ikväll eller så .

    Puss !

    SvaraRadera
  2. Du är utnämnd på min blogg , kolla in det !

    SvaraRadera