torsdag 25 februari 2010

Så var det Torsdag igen.....

Kaffe,kaffe,kaffe är det som gäller nu, så man piggnar till.

Sitter här och funderar på om det kommer bli lika fint väder idag som det var igår, nja man kan ju ialla fall hoppas.
Man får ju så mycket energi och humöret stiger....känner att jag behöver det idag, är lite seg.
Konstigt för jag la mej väldigt tidigt igår, redan vid åtta låg jag i bingen och såg på en gammal film, som jag naturligtvis somnade till.


Man blir ju lite trött i huvudet av alla siffror och allt surfande på datorn.
kenyit

Var inne på morgonen och kikade på dotterns nya blogg, så snygg!! Hon blir bara duktigare o duktigare med det hon ger sej in på. Jäkligt proffsigt måste jag säga. Är så stolt över henne. Hon är ett litet geni, med massor av bra idèer, den lilla.

Såg att lilla Vidars mage kommit igång oxå, man blir ju lite orolig när det går för långt mellan varven....(som vi tycker ialf)
Han är så söt mitt lilla barnbarn och alltid ett leende på läpparna har han.
Ska bli sååå skoj att få passa honom och ha honom lite för sej själv på Lördag, det ser vi fram emot.

Nu måste jag masa mej in i duschen, klockan tickar på.












1 kommentar:

  1. tack tack tack du ! :)

    Ja det är skönt att det kommit igång .


    Puss puss

    SvaraRadera