måndag 8 mars 2010

Ny vecka, nya tag....

Så var det Måndag igen... undrar vad denna veckan ska bjuda på ??? Ja det återstå att se.
Har inte vaknat riktigt ännu, även om jag redan varit ute o kört och ska iväg nu en runda till och dessutom hunnit vara ute med hundarna.
Vid tio när AF öppnar ska jag ner till byn IGEN, och lämna in affärsplan o budgeten.

Imorgon har jag två möten, så då blir det en tuff dag mellan körningarna. Nu är man ganska så trött på alla tider man ska passa och ränna runt o träffa folk. Känns som om jag skulle behövt en mini-semester.

Har suttit med prislistan på morgonen och det är ju svårt att få ihop det till ett rimligt pris. Folk ska ju vara villiga att betala också. Hinner säkert ändra den ett par ggr till....innan jag är nöjd.
Har suttit på nätet och försökt jämföra och det är inte lätt, en del har ju inga priser ute över huvudtaget, vilket är lite tråkigt tycker jag.

Man kan inte ta för lite och inte för mycket.... är ju en fördel om man kan leva på det också....eller hur??!!!

Ja, jag får väl fortsätta att klura på det ett tag till.

Idag ska jag försöka ta en riktig genomgång av mitt hem....tycker jag gör inget annat. Men alla i denna familjen är så fruktansvärt slarviga så man kan bli galen och jag orkar inte att gå o plocka hela tiden, blir såååå trött på det. Annars skulle det ju inte vara nånting att hålla i ordning i en liten trea, men här är det tydligen det.... fattar inte varför???!!!

Och när jag säger ifrån så är det som att prata för döva öron, ingen lyssnar. Och sen den store slutat sin praktikplats så har det blivit värre. Han är ju inte motiverad till nånting, även om man försöker. Sitter uppe vid datorn om nätterna och sover om dagarna, helt åt helvete fel.
Och jag fattar inte hur han kan sova för här är det ju liv o rörelse hela tiden, hundar som skäller och dammsugare som går. Men men sån är verkligheten.


Nu ska jag köra igång med mina planer!!

Ha en fin Måndag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar