måndag 15 mars 2010

Att det ska vara så svårt.....

och hitta en kennel som föder upp Aprikosa eller Röda mellanpudel då!!! Helst i Småland också.
Eller har jag ett allvarligt fel eftersom jag aldrig hittar det jag letar efter....tålamod, kanske??!!

Nu har jag suttit o surfat runt och inte hittat det jag söker....hittar typ bara svarta o vita tycker jag...ska ut o leta lite till, tänkte jag....
Det fanns någon i Alstermo men det var bara toy o dvärg och det vill jag inte ha utan det ska vara en mellanpudel i såfall.
Har ju haft förrut och skulle vilja ha en till....

Fick träffa grannens lilla Lagottoflicka nu i efter middag, hon är så söt så... en trevlig liten sak.
Imorgon blir hon ensam längre hemma så då blir det nog att jag får ta den lilla på en liten runda.
Ska ta kort på henne och lägga ut vid ett senare tillfälle.

Ut o leta igen, kanske bättre tur nu......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar