tisdag 16 mars 2010

Jag undrar jag ???

om Aramis har värk....?? eftersom han försöker öppna burken med tigerbalsam! Det ser inte ut som om det skulle behövas precis med allt skuttande.

Satt ju igår och surfade efter uppfödare av pudlar men så råkade jag komma in på en sida om Barbet också och det verkar ju vara en härlig ras så nu sitter man här o överväger, nja vi får se i framtiden.
Det kan nog vara svårt att få tag i en Barbet-valp. Folk står i kö för att köpa en.


Det har åter igen varit en natt med dålig sömn, kröp ner vid nio och låg och såg på "Saltön", kunde inte somna efter den utan fortsatte med en gammal "Wallander"-film, fram till säkert halv-tolv inatt.
Visst somnade för att vakna klockan
två igen. Jag tror jag blir galen. Jag är så spänd att jag kan helt enkelt inte koppla av längre. Ja, upp och tog ett bloss mitt i natten och sen gjorde ett försök till!! Denna gången med spikmattan eftersom jag annars alltid brukar somna på den.
Gick inte alls, utan har legat där dom sista timmarna och smålurat bara lite. Och när klockan ringde fanns det ju ingen återvändo utan upp och på med kaffebaljan och morgonrundan med hundarna.

Så idag kommer jag förmodligen att vara ganska så trött när efter middagen kommer. Och klockan halv-ett har jag ett litet möte.
Lovade grannen att passa hennes hund också så att hon kommer ut och slipper vara själv så länge.
Men hon är ju så go, så det gör jag gärna.

Igår kväll ringde det också en blivande kund som verkligen behöver hjälp med sin hund och här står jag utan verktyg och ska nu försöka fixa detta.... hej o hå.... har tagit kontakt med några och se om jag kan hyra en maskin så länge.Jag står ju här och kan inte beställa något förrän jag fått alla svaren...och det dröjer ju till ialla fall slutet på månaden. Skulle vara bra konstigt om jag skulle få avslag. Idèn är ju skitbra och det är ju så många med mej.

Ska sätta mej och skicka lite mejl så får vi se.....

Hej så länge......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar