tisdag 6 april 2010

Påsklov.............

Även jag får får lite påsklov, slipper ju upp tidigt och köra barn till skola o dyl.
Så skönt... tänkte ju också att jag skulle fått sova lite längre men det gick ju såklart inte...inte när man är morgonmänniska!!
Men man kan ju alltid lägga sej på sofflocket en stund om man vill ialla fall.

Påsken har varit väldigt lugn o skön och framför allt väldigt lång. Lite tråkigt med vädret, för det har ju varit lite småkyligt i luften och dom sista dagarna regnade det, kanske inte så mycket men tillräckligt för att man inte kunde vara ute o njuta.
Men kanske att det vänder idag, vem vet. I Torsdags när vi var på torget så köpte jag lite penseèr som jag planterade i helgen. Ska försöka att inte inköpa så många i år, för rätt var det är så är det ju dags att byta ut dom mot sommarblommorna och det vill jag ha mycket av på balkongen. Det blir ju så fint och mysigt att sitta där ute då.
Fast får jag nu igång trimmet och starthjälpen till det så lär det väl inte bli så många kvällar man kan tillbringa där ute, men det gör ingenting så, för jag får ju i så fall börja jobba igen och det ser man ju fram emot.
Jag tror att jag kommer få beskedet denna veckan så jag är lite ofokuserad på saker o ting. Blir ju svårt att koncentrera sej. Nu går man bara och väntar o väntar. Händerna är ju låsta tills jag får klartecken.

Som sagt, har ju svårt att fokusera så nu känner jag att det börjar krypa i kroppen.
Tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar