tisdag 4 maj 2010

Trimmet........



Första dagen på Trimmet avlöpte bra och tiden försvann fort...hundarna skötte sig bra , det är ju en stor omställning för dom också, nya lukter o intryck. Men över det hela taget så tyckte jag att sönerna gjorde ett snyggt jobb, efter omständigheterna.
Jennie har lovat att fixa en annan blogg till just själva trimmet och där kommer jag lägga ut hundarnas före o efter-bilder. Om jag då inte glömmer att fota dom vill säga, som jag gjorde igår. Blev lite stressigt så då glömdes kameran bort.

Det är många nyfikna som kom in och ville kika och fråga om priser... och reaktionerna var bara positiva. Det är ju mycket blandat, en del tycker det kostar för mycket men där tror jag bara att det rör sig om att testa av mig, går det så går det!!! Dom som verkligen sköter om sin hund VET vad det kostar och inser att jag har humana priser och t.om. tycker att det är billigt. Och dom flesta är av den åsikten.
Det kostar ju att gå till frissan också, tänk vad mycket pengar det läggs där då???

Men hur eller hur så är det dags att besöka duschen nu på
morgonen, för sen bär det av igen och nya hundar att ta hand om.

Avslutningsvis så kan jag meddela att åter igen har vännen fått skaffa ny blogg, jag trodde det var ett stort skämt först. Det var inte många dagarna hon fick ha den, hon hann ju knappt skriva. Hur sjutton orkar man lägga ner tid vid datorn och leta reda på folk när man har barn att ta hand om. För det tar ju en stund att hitta dom nya bloggarna eller??? Det löjligaste är ju också att det inte görs några erkännande om det... helknasigt.

Men vännen har ju som sagt åter en ny blogg nu då, lilla Myran i stacken....och det är så roligt att fortfarande kunna följa den och dennes liv.
Lev väl lilla myra.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar