torsdag 10 juni 2010

Oroande moln ....

visar sig på vår himmel denna torsdagsmorgon, vi får nog en del skurar idag ser det ut som.
Lite tråkigt, vill ju ha sol. Men som sagt efter regn kommer solsken!!

Har hunnit få i mig lite kaffe och varit ute med hundarna och kört folk till jobb innan klockan bara var sju, som vilken morgon som helst. Just nu längtar jag också efter sommarlovet då man slipper hålla på om morgnarna. När det blir semestrar och lov, det är under den tiden jag får/kan tänka bara på mig själv och man kan njuta av morgnarna istället för att springa runt som en galning och fixa allt.
Ikväll ska bromsarna på bilen fixas, det låter för hemskt just nu, på bara en kort tid så låter det som om den skulle trilla ihop, tror det var klossarna eller något sånt. Ska iallafall bli skönt att få den i ordning.

Nu när jag plockade ur och i diskmaskinen så såg jag att det är dags att torka ur besticklådorna IGEN!! Jag gör ju inget annat än att städar på min lediga tid, ibland blir det för drygt. Men det är så det blir med bara pojkar i huset.....inte mycket att göra åt mer än att gilla läget.
Tror jag behöver en kopp kaffe till....har snart druckit ur en hel kanna,alldeles själv.


Dom vill ha med mig till "High Chaparall" ( hur man nu stavar det??) på lördag, men hur ska jag ORKA??? Är ju så trött ändå, orkar helt enkelt inte med att ränna runt och passa ungar. Jag börjar bli för gammal för det, jag har liksom gjort mitt nu, känns det som. Så det får nog bli en singelresa där. Ja, jag vet att jag är tråkig men vem tar hand om hundarna och här hemma?? Ska jag behöva lägga hela söndagen på att städa då, nää tror inte det. Kanske det bara var löst snack, än så länge. Det är ju det att man får ju dåligt samvete också även om jag inte ska ha det.
Jaja, nu skiter vi idet.


Ska försöka masa mig in i duschen nu och fixa till mig lite, snart dags för trimmet.


Tjing.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar