tisdag 8 juni 2010

Så var det dags för en ny dag.....

att titta fram. Humöret är väl lite bättre idag kanske...men inte på topp om jag får säga det själv.
Gårdagen flöt på ganska så bra men var väldigt trött när jag kom hem så det var tidigt i säng, redan klockan nio. För att sen vakna klockan tre inatt och inte somna om såklart.
Just nu känner jag mig stressad av många olika anledningar så det är förmodligen därför.

Jimmie fick sina kläder igår som han skickat efter...galning 3000 spänn för ett par stövlar ,en skjorta och ett par byxor. Det blir dyrt för honom om han ska ha specialbeställningar. Tur att han bor hemma hos mamma. Fast det lär han märka när han får familj att det inte håller.... lilla gubben.

Mitt hem var en enda röra att vakna till idag,tyckte jag. Blir så trött på att plocka hela tiden och vad som hände igår efter jag lagt mig kan man undra Laban och katten fick nog spel tror jag, mattor och filtar låg i en enda röra idag...  tja är det inte barn så är det djuren.

Klockan tickar på och jag har inte tid här ute längre , ska hinna få allt färdigt innan det är dags att ge sig av. Ska se om jag får gossen till skolan idag....

Tjing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar