fredag 18 juni 2010

Slut på veckan......

Så har ännu en veckan gått...får känna mig nöjd med den. Idag blir det bara ett par hundar på trimmet, en springer och en fyrvägs-korsning.
Förmodligen kommer man att vara ganska så spak ikväll och somna tidigt om jag känner mig själv rätt. Imorgon har jag planer på att städa av här och ev. putsa fönsterna för det var hemskt vad smutsiga dom har blivit, var ju inte längesen jag tog dom!!

På söndag hoppas jag att vi kommer upp i tid och tar oss till Kvarnamåla på auktion, nu var det ett tag sen och jag känner på mig att denna helgen finns det säkert fina grejor som jag vill ha. 

Hade ju världens goaste storpudel inne igår för klippning på trimmet, vilken underbar hund, ett tålamod som sträckte sig hur långt som helst.... nästan så det vart en kidnappning. Han finns att beskåda på trim-bloggen.

Nähä, dags för en dusch och en långpromenix med doggarna. Inget sådär fint väder idag precis, blåsigt och risk för regn men det kan vara skönt det oxå.

Tjing.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar