lördag 24 juli 2010

Dom här vackra rosorna med sin allsköns prakt och färger fick jag idag .... en för varje år.... =))
Dom lyser upp hela mitt hem... blev så glad.


Dagen ska vi fira med att gå ut i eftermiddag hela familjen och äta en riktigt god middag, njuta av varandras sällskap och känna oss lyxiga. Det ska bli så roligt och lilla Vidar ska vara med och fira mormor. Detta lilla sockergryn som får mitt hjärta att svämma över av lycka och kärlek. Att ett barn kan röra upp så många känslor på en gång, att man vet inte hur man ska tackla det. Man är bara så tacksam över gåvan att det går inte att sätta ord på den glädje man känner. 
Så fort han hör min röst så kämpar han för att sticka fram sitt lilla ansikte och se vad mormor är,  för att sen ge mig ett stort brett leende. Ja, han är för underbar detta barn.
Dessa ögonblick och stunder man får uppleva med honom är guld värt, jag är så tacksam för att han föddes och förgyller vår vardag....är det en dag man känner lite missmod så räcker det att bara titta på honom så är livet underbart igen ingen kan få mig att bli så glad och må så bra som han.

Tack, lilla Vidar för att du kom till världen och gör en mormor så lycklig!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar