fredag 23 juli 2010

Svalare i luften idag....

Lite regn har vi allt fått på morgonkvisten och det känns i luften! Friskt o härligt. Nu kan man andras igen, så kvavt som det har varit dessa sista dagarna har ju bara kommit att bli en plåga.
Jag älskar sommaren och solen men det måste rensas upp av lite regn emellanåt.
Nya tag idag alltså!!

Jag har tagit ledigt denna fredag och ska snart sätta mig med Jotex-katalogen och beställa lite nytt, får vi se vad summan hamnar på sen. Det var mycket fina saker som jag ville ha och förnya mitt hem med.  Det var så längesen jag handlade där så jag kan gott o väl kosta på mig lite.

Ska köra Jimmie vid tio ner till tåget som vanligt och efter det ska jag bara gå och småplocka o dona här hemma, utan att behöva tänka på något annat. Gud, va skönt det ska bli!!! 

Jag tycker såna dagar är så värdefulla även om jag kanske inte är så social, känslan att bara få vara, sen bryr jag mig inte om att gå o små-städa lite sådär.

Tjingeling.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar