onsdag 21 juli 2010

Fy sjutton för värk...=((

Igår var första gången på många,många månader som jag fick känna av min värk igen, det är helt otroligt. Från att må hur bra som helst på förmiddagen för att det helt plötsligt ska ta en vändning två-tre timmar senare. Jag begriper inte hur det kan bli så??
H fick komma och hämta mig och jag fick slå igen trimmet de sista timmarna, vilket inte alls är bra egentligen men vad ska man göra??
Vet inte riktigt hur varmt det var igår, kanske 25-26 grader, satte mig ute på trappen på jobbet i solen och jag frös!!! Värken känns som om den kommer inifrån leder o muskler och vandrar utåt, blir så öm att om man rör mig då så skriker jag, det är fruktansvärt.

Men åkte hem och knaprade lite värktabletter och la mig i soffan och vilade, efter några timmar övergår det till att jag blir för varm och känner mig totalt överhettad och då får jag lägga våta handdukar över pannan,ben o armar för att bli nersvalkad istället. 
Vid midnatt så var det bra igen.... helknäppt.

Men får ju vara glad att det inte hänger i längre i alla fall.

Blev uppringd av en försäljare mitt uppe i allt igår också angående att marknadsföra företaget. Och ide`n var väl inte helt fel och så där dyrt var det inte heller om man jämför med annonser i tidningar och så. Då ska dom trycka upp nya loggor och byta ut på dom här "pinnarna" eller vad man nu kallar det som man lägger på bandet mellan varje kund när man handlar i affärerna,ni vet!! Kommer bli en av de större affärerna i byn som dom riktat in sig på och det kan ju faktiskt vara bra marknadsföring, ialla fall ska det bli intressant och se vad det ger och det gör ju inget om man syns lite överallt. Så någon gång i Augusti kommer dom nya ut...ska bli spännande.

Jag gillar ju nya ideèr också, så jag nappade direkt.

*gäsp* nähä, nu är det dags för en dusch känner jag så man vaknar till riktigt.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar