torsdag 22 juli 2010

TÅÅLAMOOOD!!!!

Jag är helt övertygad om att jag har världens längsta tålamod i vad det gäller människor. Även om jag emellanåt blir så förbannat trött på vissa så går det fruktansvärt långt innan jag bara öppnar truten.

Men just nu är jag varm och trött och vill bara kunna koppla av att jag orkar inte tjaffsa annars skulle jag gjort det. Men fy f-n vad efterblivna vissa människor i min närhet är. Fattar ju inte ens pikar...åh, daha!!!  Och då egentligen är det ju meningslöst att bara lägga energin på att försöka banka in något vettigt i den stackars hjärna som förhoppningsvis finns kvar, jag är ju inte så säker på om det finns nåt längre!!!
Idag har det ju åter igen varit trettio grader varmt, luften är ju så hett att den inte ens går att andas. Är nog kanske därför som man känner sig som man gör. Det enda man kan försöka med är att dricka massor av vatten med is.

Imorgon har man tagit en semesterdag och det ska bli så skönt, för hur lördagen sen blir det vet man ju aldrig med tanke på att man fyller jämt. Hu o ve vilken fasa jag har inför denna dag. Tror att jag rymmer någonstans. Man kan bara hoppas på att folk respekterar att man inte vill ha någonting stort. Jag kan sträcka mig till att familjen går  ut o äter en god middag, mer vill jag inte ha.
Men med tanke på hur sista året förflutit så får jag nog som jag vill... har ju ingen kontakt kvar med vissa personer längre... känns genast lite lättare....

Dags att lätta ifrån stolen och gå ut med djuren , sen bär det av in till Nybro...  

Tjingeling...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar