onsdag 14 juli 2010

Snart nattadags....

Nu har jag varit vaken sen klockan fem imorse och borde vara trött och det är jag nog egentligen om jag nu skulle känna efter riktigt men kan på något sätt inte komma till ro ändå.
Var inne och hämtade sonen i Nybro ikväll som planerat och sen fick det faktiskt bli McDonalds även om det inte precis är någon hit.
Så istället för att höra humlor surra ikväll så blir det myggen som är envetna till tusen. Men det är gott att ha sin lilla balkong att kunna sitta så här på kvällningen, tja snart natten då...i år har jag nog sköt mig ganska så bra i vad det gäller mina blommor för dom växer och frodas. Dom nästan svämmar över med all sin blomsterprakt. Det är så mysigt.

Pratade med min hyresvärd idag som har fått vara med om en tjuvparning av sina hundar...och han undrade om jag inte ville ha valen , en tik som nu hunnit bli sex månader gammal, nu först skulle det faktiskt komma en och titta på henne ikväll så vi får se hur det blir. Men den lilla donnan är så söt så det är inte helt omöjligt att man plockar hem henne men som sagt ,vi får se imorgon hur det gick.
Idag har det inte varit så varmt på trimmet utan att det har gått att vara där inne. Skönt att det kan vara lite lagom ibland. Men å andra sidan lite tovigare hundar än normalt men jag försöker leda in mattar och hussar på rätt spår så att det slipper bli så jobbigt. Kanske jag lyckas, vem vet???

Tänkte lägga mig i sängen och se "Morden i Midsomer" på tv3play men då har det tydligen inte varit något avsnitt på det förra veckan, vilken besvikelse!!!! Så det får väl bli den vanliga tv:n då.

Så nu säger vi natti,natti....








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar