måndag 23 augusti 2010


Måndag igen...och denna dagen misstänker jag att den inte alls kommer att bli bra, har haft en jobbig natt... fylld av ångest, vad det beror på vet bara gudarna.
Klumpen i bröstet vill inte ge med sig...som alltid när den kommer så  blir det storstädning, men idag får jag lägga energin på trimmet.
Det har varit en lat helg, ingenting riktigt har blivit gjort, tycker jag. Men sen samtidigt behöver man vilan, var helt slutkörd i lördags...har ju varit uppe tidigt på morgnarna så det är ju inte alls konstigt om man känner sig sliten. Mycket som händer här också för tillfället, allt ska ju komma på en gång.
Imorgon börjar skolorna här, bara det kan ju få vem som helst att bli nere, tillbaka till verkligheten, sommaren försvann i ett nafs. Ska jag behöva lämna sommaren bakom mig nu??? Kan den inte stanna en liten stund till??!! Morgnarna börjar bli lite kyligare, det vänder för snabbt. Snart sitter man här med snö och kyla. Decembers hektiska månad med allt var det innebär.
Usch, nä jag vill inte tänka på det!!!! 

Nu måste jag plocka fram det positiva och se framåt.....med en god energi....en balja kaffe och en dusch till att börja med... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar