fredag 10 september 2010

Fredag....igen...

Så har även denna vecka rusat iväg och man undrar vart den tog vägen?? Kört Robban till skolan som vanligt och ska inte in o jobba förrän vid ett idag. Bra!! För jag måste fixa lite här hemma...  vilket jag inte alls ser fram emot....men jag får väl göra en ansträngning.
Ska köra på Jimmie ikväll också så det blir kväller sent för mig antar jag.

Åh, det är så mycket som bubblar inom mig nu, total förvirring i huvudet!!!  Måste försöka reda ut härvan innan det blir helt kaotiskt. Mycket har hänt och många intryck har det blivit dom senaste veckorna, så nu har man haft svårt att sova om nätterna, tankarna har brottats med varandra hela tiden. Fast jag brukar somna gott när Aramis ligger bredvid mig och jag kan hålla honom i tassen. Han är så bra på det viset, han stirrar inte omkring utan ligger kvar o myser, jag tror han tycker om att få tassarna masserade. =)) Ja det är en härlig hund det.

Snart är det val också, och jag vet fortfarande inte hur jag ska rösta???  Usch, det är svårt!!! Jaja, det är en stund kvar tills dess.
Till helgen flyttas det väl in i Jennies o Andreas lgh, usch, det känns konstigt att någon annan ska bo där. För mig kommer det alltid vara deras hem. Nähä, nu ska jag inte tänka på det, tårarna börjar bara att rinna då och nu kan jag inte gråta mer över den saken. Skärpning!!!!!

Nu ska jag starta upp så jag får nånting gjort....  lika rörigt i hemmet som i huvudet!!!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar