söndag 23 januari 2011

En Söndag med Vidar....

Idag blir det en Ronneby-resa till Vidar, ska bli så skönt att få tillbringa eftermiddagen med honom. Föräldrarna ska flytta grejor till det nya huset och jag har fått den stora äran att ta hand om gossen under tiden och det ser jag verkligen fram emot. Komma hemifrån skadar inte....

Max ska få följa med, han kan ju inte vara utan sin matte en minut nu när han är "sjukskriven", iofs så kan han inte det i normalöa fall heller. Robert ska jag också ta och sparka upp, så han får träffa dom och hjälpa till om det nu skulle behövas. Så snart är det duschen som gäller och en runda med Loppan innan vi kör. Så hoppas vi att bilen ska hålla hela vägen också, men nu har han ju fixat den så det ska den väl göra om inte annat så får dom väl hämta upp oss på vägen om det nu skullle hända nånting. Ja det vore ju typiskt, när man för en gångs skull ska iväg.

Har ändrat designen på bloggen som ni kanske ser, blev den fin eller?? Jag ska be Jennie visa mig , så jag kan göra en riktigt snygg, hon ändrar sin hela tiden tycker jag, just nu är den skitsnygg. Hon har haft fina hela tiden men denna är faktiskt häftig. Gå gärna in och titta så får ni se.


Nähä, dax att samla ihop sig..

Kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar