onsdag 19 januari 2011

Sjuklingen......

Max skuttar omkring på tre ben om dagarna, han sover ganska mycket tycker jag. Han fick sin medicin för första gången igår och ska ha en gång om dagen.

Han är ju ganska skicklig för att inte ha ett fjärde ben att använda, inatt hoppade upp och ner i sängen, vilket jag inte alls gillar, jag är livrädd för att han ska göra sig mer illa.

Så inatt ska vi ta in en resesäng för bäbisar som han ska få ligga i tänkte jag.  Haha, stackaren men visst måste det vara bekvämare och jag måste få en natts sömn nu, känner jag. Man blir så grinig annars och jag måste orka med hundarna som jag ska ha resten av veckan, ska ju jobba på lördag också.

Nu är alla grönsakerna till soppan skalade och tärnade och står på spisen för att koka upp.

Annars så har det inte hänt något speciellt, allt som vanligt med städning, tvätt och plock....snart ska jag börja ta betalt för vad jag gör här hemma.

*pust*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar