måndag 24 januari 2011

Förbannad-JA....

Nu blir jag sådär ilsker igen när folk som inte ens känner en eller ens vet hur man bara ser ut yttrar sig och beskyller en för saker som man inte ens har gjort eller är upptakten till.
Såna där jävla X som inte kan tillåta den andre att få lov att gå vidare i livet och för en gångs skull kunna vara lycklig. Efter att ha fått tagit all skit med vederbörande, jag hoppas att du läser min blogg för detta är riktat endast till dig!!!


Du kan ju börja med att hålla dig nykter så du har någon pejl på hur det egentligen ligger till. Du & ditt missbruk är roten till att du inte har eller träffar dina barn, du ska ju vara jävligt glad att den andre föräldren tar sitt ansvar och värnar om dom, sliter som ett djur för att dom ska ha det bra. Och t.ex. inte bara lämnar dom och drar iväg för att supa skallen i bitar över en helg som du tydligen kan göra...jojo, det är ansvar det!!!
Dessutom skriver meddelande, otrevliga sådana & hotar med att du ska komma & f*n vet allt, och precis som om jag skulle darra av skräck eller???  Ja, eller hur???  Skulle inte tro det....  tror inte att du är riktigt medveten om , vem det är du egentligen tjabbar med, du vet, jag skulle inte ge fem öre för att sätta dit dig!!


Din patetiska lilla skit-råtta.....  skaffa nya ungar klarar du av, ska du lämna dom också och behandla dom lika illa som dom andra fått gå igenom??  Stackars, stackars barn, såna som dig skulle man sterilisera, snörpa till riktigt ordentligt, för du är inte värd att bli kallad "mamma"!!!!


Så snacka inte din skit om mig när du själv inte har rent framför din dörr!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar