tisdag 25 januari 2011

Rea, flyttstädning och hundar.....

Ja, det har stått på listan idag!!!!  Mina dagar är fullspikade med alla möjliga tänkbara saker att ibland blir man alldeles snurrig, inte undra på att man är vimsig.


Magnus kom hem efter att ha varit nere och tömt det sista i lokalen idag och talade om att dom hade halva priset på allt i butiken på "Family House", naturligtvis så var jag tvungen att kasta mig in där , ialla fall några minuter. Hann att få tag på två T-shirts till Robban, men herre gud, jag MÅSTE bara ner ner imorgon förmiddag igen, kan ju inte låta ett sånt tillfälle gå mig ur händerna....  mamma mia, då får jag skämmas inför väninnorna...hahaha.


Har hunnit med lite hundvård också, lilla sockersöta Elsa var och hälsade på....Sixten & Lukas med för den delen.Tog det sista i lokalen så nu ska vi ner till miljöan och kasta en hel del imorgon men det går väl ganska fort , hoppas jag.
Ja, vad har jag hittat på mer, ja efter Sixtens besök så var det bara att åka in till Nybro för att handla upp och få i kylskåpet o frysen. Men vi vart lika besvikna, både Magnus & jag, vi hittade ingenting bra, kött och sånt har ju blivit så fruktansvärt dyrt att det snart inte går att köpa!!  Ska banne mig snoka upp någon som man kan köpa en halv gris utav så man kan fylla den där frysen & få slippa springa i affärerna varje dag.


Ja, så man var lagom trött nu ikväll när vi vid nio körde in på uppfarten, usch ja, sen in med matvarorna på sina platser och sen var det bara att ställa sig att diska för pojkarna hade inte lyft ett finger till att göra det, precis som vanligt... dessa ungdomar!!!  Men Robban hade i alla fall varit ute med  Laban, så nu sitter man här och har sina funderingar på att sätta på en kopp kaffe eller gå upp i sängen & se en film. Fast dricker jag kaffe nu så lär jag väl inte somna så det är väl lika bra att vänta med det tills imorgon.
Så man är pigg att springa på rean.... 


Godnatt folks, så höres vi imorgon..... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar