fredag 28 januari 2011

Intriger & Jävelskap

Vad är det som gör att det alltid är så intressant????  Är det för att gotta sig i andras olyckor??  Eller är det för att man ska ha ett samtalsämne, när man inte vet vad man ska prata om??  Precis som vädret ungefär...
Tja inte vet jag, men man märker på att rubrikerna fångar ögats intresse, helt klart!!! 

Nu har jag inga intriger & jävelskap att skriva om för dagen, men det dyker säkert upp någonting med tiden...hehe

Fast det är klart, när jag tänker efter finns det nog lite ialf, men varför fördärva fredagen med en massa skit, lägga energi på det verkar ju vara meningslöst, tycker jag.'

Så vad händer idag då?? Ja, man ska väl jobba som vanligt och städa av & tvätta, det tar ju aldrig slut, Magnus har varit iväg nu på förmiddagen och är väl på väg hem nu, vad jag kunde förstå.
Tänkte ta en öl eller två ikväll, känner att jag behöver det, är ju ledig imorgon så varför inte???

Vi ska väl ta det sista i lgh:en i helgen så då blir det ju ingen ro & vila och nästa helg är spikad till lilla Vidar, så då blir det full rulle...  ska bli härligt att se han igen.

Nähä, dax att göra lite nytta....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar