fredag 14 januari 2011

Några ord till Uffe..........

som nu inte mår alls för bra, du är stark, vännen och kommer tillbaka, du behöver bara en liten paus för att hitta dig själv igen. Att du är en stark människa speglar sig i din musik och dina texter som jag så många gånger hämtat styrka ur när jag vacklat och snubblat.


När allt varit som mörkast har man suttit i bilen och försökt torka tårarna som förtvivlat och hopplöst trillat ner för kinderna, då har din musik och dina texter funnits där, hjälpt mig att hitta den inre styrkan som jag trodde var helt borta. Om du bara visste vilka underverk du kan göra....

Min önskan är att du snart är igång igen och att jag får se dig i ruinen till sommaren för nu är jag riktigt sugen på att få höra dig live igen.

Man reser sig på nio igen o igen o igen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar