fredag 23 september 2011

En vecka till....

som gått i full speed. Är så sönderstressad av allt och trött framför allt, så man går bara på halv maskin just för tillfället.
Håller ju på med det här köket att man kan bli tokig, i morse hann jag knappt svälja den första koppen kaffe förrän gubben började dagens planering och hur sjutton han hade tänkt sej att få allt att gå i lås, det vet inte jag. Så jag var tvungen att bromsa upp det hela lite för jag känner att jag klarar inte av att hålla 320 knyck genom livet, man ska väl hinna njuta också!!!

Jag vet att han bara menar väl och vill såklart få det färdigt men vi har ju som sagt inga speciella planer i vad det gäller detta kök utan det växer fram efter hand och just nu så har vi hallen full av saker som vi inte vet vad vi ska göra med och hur vi ska ställa allt.
Vi har ialf tapetserat halva köket och nu är frågan om vi ska ha tapeter på resten eller om vi ska måla och ingen utav oss har det direkta svaret kan jag tala om. Haha, ja gode gud!!

Och så uppställt överallt, ute på gården står dom gamla vitvarorna som inte har hittat ner till "miljöan" ännu, grannarna var och frågade om dom kunde ta ngr av dom och det kan dom ju göra så blir det mindre att köra ner. På verandan står det verktyg och skräp som heller inte försvinner av sej själv precis. I hallen står det två stora skåp varav det ena vet vi inte vad vi ska göra av, dessutom två hallmöbler som heller inte ska vara där , ialf inte bägge utan en ska bort.
I köket är det halvmöblerat och halv-färdigt, igår hittade jag inte bordet pga alla saker så som verktyg, post, prydnadssaker, skålar och dyl. Ja, så just nu känns det som om man inte ska få rätsida på nånting och jag måste ta itu med det NU men jag hittar ingen insperation, den är som bortblåst.

*Suck* var ska jag börja??????????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar